No tengo tiempo, pero tengo förkylning i överflöd!

Hushållspapper från Walgreens, med små löv, krattor, blommor i blått som ramar in "Home Sweet Home". Vill inte gå vidare in på detaljer hur det ser ut efter jag har snytigt mig för ungefär miljonte gången. Idag. Febern har lagt sig, jag kan äta igen, men har börjat hosta mer o mer. Till och med mina lärare har sagt något i stil med "Erika, go home. You look like shit, I mean you look like sick". Man tackar! Men har inte tid att vara sjuk eller ta det lugnt, ingen har tid att ta hand om mig eller tycka synd om mig, då Georg har en kompis här o de festar, Minako sover, pluggar o festar o Ludvig är överöst med plugg o jobb o alla andra är i princip rädda för att vara nära mig, hey, jag är inte såååå smittsam. Höö, ingen kommer ihåg en fegis!! Har 17 svenska enkelradade sidor att skriva innan fredagskväll, då jag behöver städa, handla o förbereda för mis padres som äntligen kommer på lördag eftermiddag! Vi ska efter ett par dar i Cowboy&Taco-land åka på roadtrip (med kartor, pyttsan!)


Har ingenting att rapportera förutom springbreak, innan dess pluggade jag, hårt! 20 sidor till ett projekt här (19/20=95%, ja tack!), spanska prov (97/100, bäst i klassen, ja tack!) svenska uppgifter (hmm, vet inte o vill egentligen inte veta). I alla fall, springbreak! Vi var hemma o pluggade i några dar innan vi åkte till Cuauhtemoc, San Juanito, Creel, Copper Canyon osv allt i Chihuahua State!


Nä, har inte tid att skriva mer. Kommer uppdejta så fort jag har tid, om jag har tid! Ska lägga upp biledr snart. Kanske...


Kommentarer
Postat av: Bellaw

Hej gumman!har du fortfarande kvar den här bloggen?vad händer i ditt liv?när kommer du hem?pusspuss

2008-08-06 @ 11:03:30
URL: http://bellaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0